۱۳۸۷ آذر ۸, جمعه

سوگل نامه به قلم سوگل

سوگل نامه به قلم سوگل
دکترسوگل ملقب به ,sogy ,lآذ ,برزگ(Barzeg) گوساله, بزغاله, مامان بز...(سه روز بعد)...پازی GKS , و غیره...از نامدارترین موزران 1عالم بشریت است.وی در تاریخ 3 اسفند 1365 به انتظار علاقمندان به شعر مزروره 2خاتمه داده و چشم به جهان گشود.او مطالعات اولیه خود را در دوران جنینی با تصحیح کلیات مصطفی رحماندوست آغاز کرد.
در دوران خردسالی هیچ استعدادی از خود بروز نداد! به طوری که حیرت همگان را بر انگیخت.حیرت همگان او را بر این امر وا داشت تا استعداد نهفته ی خود را با سرودن شعر داشتن یا نداشتن؟ شکوفا کند.به طوری که تعجب همگان را دوچندان بر انگیخت.
از علایق وی می توان به انواع کفش اشاره کرد به طوری که آخرین آمار به دست آمده از تعداد کفش های او 17 جفت و نیم بر آورد شده.
به Ice Pack عشق می ورزد .خانه ی کوچک را می پرستد. و علاقه ی وافری به آهنگ های استاد عباس قادري دارد.
از جمله آثار وی می توان به:چتی در اینترنت, من کفش ندارم ,راز پاس شدن فیزیک 1, نیش های باز ,ملاقات با هموئیل, منطق الهاپو, اسرار السوگل فی مقامات مهشيد به نثر و داشتن یا نداشتن به نظم اشاره کرد و نیز یک بیتی معروف او که بیانگر علاقه ی زاید الوصف ایشان به امر نظافت است:
ببار ای نم نم دوش حمام بر من ببار و تازه تر شو
ولی بعدا نیار قبضی که گویم من تو را گم شو !
تسلط او به زبان های بابلی,انگليسي, فرانسوی(درحد 6 کلمه)و فارسی که با مشقت بسیار آموخت نشان دهنده ی هوش فراگیر اوست.
شعر زیر بر گرفته از ذهن خلاق وی در سن 5 سالگی می باشد:
داشتن یا نداشتن
عشق من و تو فرق دارد
به من بگو که چقدر عاشقی
من و تو مساوی عاشقیم
از دست تو من اصلا عشق ندارم
***

۱۱ نظر:

... گفت...

I enjoyed reading this satire biography.
Fridoun

ناشناس گفت...

سلام، به به به ، چشم ما روشن چه جالب، هم شروع این صفحه را به گردانندگان پیام آشنا تبریک میگم و هم به نویسنده این اتوبیوگرافی میگم آفرین!! دست شما درد نکنه!

ناشناس گفت...

سوگل عزيزم ديدن توتوي اين صفحه عشق آمدن مرابه ديدن شاه نشين دوچندان كرد مي خواهم بگم كه : آنچه خوبان همه دارند توتنها داري ......
ودست كارگردان وصاحبخانه شاه نشين درد نكند هميشه برقرارباشد

ناشناس گفت...

this is really good, I like this!!!o
zohreh

ناشناس گفت...

سلام به شماكه مثل من سري به شاهنشين مي زنيد
هواي ديارما مثل دلمان ابري است .....
ولي خوب به قول آندره ژيد (عظمت بايد درنگاه توباشدنه به آنچه مينگري )
ديد خودم راعوض مي كنم بايك فنجان قهوه داغ وشكلات شيريني بسراغ شاه نشين مي آيم نرم وآهسته كه ترك برندارد شيشه تنهايي من وبلند مي گويم دوستتان دارم بيادتان هستم وبرايتان پيام هفته خودم را كه خيلي كاربردداردمي فرستم
شيشه غم رانكوبي گربه سنگ
هفت رنگش مي شود هفتادرنگ
تاديداري ديگرشمارابه خدامي سپارم

ناشناس گفت...

سلام سلام سلام كسي جوابي به سلام مانمي دهد كه سرماسخت سوزان است وسرهادرگريبان است !
واقعازمستان است
درديارماسوزسرمابيدادميكند ولي گرماي شومينه اين بيدادراجبران مي كند ويادشماهادل ماراگرموگرم تر .....
جواب سلام مارابدهيد دل ماراتوي اين بخ بندان گرم كنيد سري به شاه نشين بزنيد خلاصه ازاين دو سه كار....يك كاري بكنيد قربون شمابروم

ناشناس گفت...

سلام ای عزيزان چه آشنا و چه نا شناس!
فقط خواستم به طور محرمانه خبر بدهم که ظرف همين امروز و فردا شما مطالب تازه و دست اول و.... در اين مجموعه پيام آشنا خواهيد ديد!!! حالا چرا؟ چون خودم از پشت درب دفتر شنيدم که بعد از اينکه يکی از مقامات هيئت امنا که برای بازرسی آمده بودسر آقای مدير دفتر مرکزی داد و فرياد کرد که " آقا کجا هستيد؟ چرا مدتهاست پيدايتان نيست و.... مدير دفتر قول داد که فورآ دست به کار شده و کم کاری ها را جبران کند !! بنا بر اين منتظر باشيد، من هم هر خبر تازه ديگر شنيدم يواشکی اين گوشه برای شما ها خواهم نوشت - فعلآ خدا حافظ
خبر چين

ناشناس گفت...

براین

The Editor گفت...

با درود- چند سالی از تاریخ یاد داشت این یاد داشت گذشته است و من که آن را نخوانده بودم آن را تر و تازه و شیرین یافتم - باز هم لطف کنید و بنویسید سپاسگذارم شانزدهم آوریل 2011 دارد باران می بارد

آشنای نا شناس!! گفت...

بعد از سلام
به به به چشم دوستان روشن!به قول شاعر
*
آمدی جان من صفا کردی
چه عجب شد که یاد ما کردی
بی وفائی مگر چه عیبی داشت
که پشیمان شدی وفا کردی ؟!

پیام گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.